moa gullbrand

mystorsdag

Publicerad 2015-11-19 18:29:00 i Vardag,



Hej på er denna torsdag=) Jag har haft skola på förmiddagen och sen har vi varit lediga hela familjen. Så skönt med en mysig lugn dag när jag inte är på topp. Vi har ätit thaimat och sen lyckades mamman och pappan somna ihopkurade hos varandra medan barnet lekte. Såå skönt och dessa vilopauser under dagen är det som håller mig levande, vill inte ens tänka hur det ska gå nästa vecka med praktik varje dag 😅 

Sen har jag och Melina lagat mat och nu softat vi i soffan. Fick ett sånt galet sug på morötter, selleri och gurka med dipp, mmmm! Så var tvungen att köpa det så ikväll när T är på möte ska jag och Melina bara ha en myskväll hon och jag=) Att det är lite stökigt hemma tänker jag ignorera för en gångs skull! 

Imorgon har jag skola tidigt, sen ska jag fixa hemma innan det blir pizza och sen bio, så mysigt! 💕


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela