moa gullbrand

nattjobb

Publicerad 2015-10-29 01:23:29 i Vardag,

Hej på er! Kikar in till er såhär på natten. Jag jobbar ju och just nu är det lugnt och skönt, såå svårt att hålla sig vaken då. 



Ni kan aldrig gissa vilket paket jag fick hihi...bättre bild kommer sen 


Jag har haft en skön dag, myst extra med Melina och sovit så jag ska orka. Har ingen motivation till träningen alls så skippade den idag, ibland behöver hjärnan vila! Melina var så extremt glad när jag lämnade henne hos mormor att hon knappt sa hejdå, vi är så bortskämda inte bara med en dotter som är helt fantastisk och lätt för alla att ha, vi har så underbara familjemedlemmar som alltid finns där när det behövs! 💕 



Det här är bara SÅ jag haha, varenda gång! 


Imorgon när jag vaknat på dagen ska jag hämta Melina och sen är hon ledig med mig i två dagar. Vi ska bara mysa och fixa hemma och ta det lugnt, ska bli så skönt! 

Jag är gladare Än vad jag ser ut, är bäst på att se så seriös ut haha. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela