moa gullbrand

Tisdag

Publicerad 2015-10-27 20:32:19 i Vardag,

Hej på er babes! Allt bra? 

Jag ligger här i soffan men en så galen höft/benvärk och väntar på att värktabletterna ska verka medan T nattar Melina. Har haft två långa (men roliga!) dagar på praktiken och imorgon jobbar jag natt så får en lugn dag innan det. Såklart är T i Sthlm då så Melina får sova hos mormor och vara där tills jag vaknar! 

Annars händer det inte så mycket just nu. Räknar ner dagarna till London och njuter av min lilla tjej extra mycket då hon åker med mormor till fjällen på lördag och stannar 4 dagar! Melina är SÅ taggad och pratar om det konstant och längtar efter snö m.m och jag känner ba aaaah vad ska vi göra med tiden utan henne?! Kommer ju vara så tomt...men jag ska passa på att ladda upp batterierna (jobbar ju såklart varje dag också) och sen mysa extra mycket 💕 


Nej hörrni, nu hoppas jag att vi får I säng lilltjejen snart sen ska jag ta lite kvällsfika och vi ska se ikapp solsidan, mystisdag 😍 kram på er! 



Jag och mitt allt ❤️ 


Förresten, jag blir såklart alltid glad när jag får komplimanger men på den hör praktiken, herreguuuud alltså. Folk jag inte känner kommer fram och säger fina saker och en patients anhöriga kallar mig "dockan", jag blir så generad så fort jag går in dit för dom verkligen bombar mig med hur fin jag är och att jag ser ut som en docka, och jag vet inte vad ni tycker men docka känns ju inte som det mest positiva ändå haha...vill bara säga högt "Fast jag är faktiskt riktigt smart och en grym sjuksköterska också!" Är jag jättetöntig kanske? 🙈 

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2015-10-27 21:37:38

Jag förstår vad du menar inte för att någon kommenterar mitt utseende så men jag kan tänka mig 😘

Svar: ❤️❤️❤️❤️
moa gullbrand

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela