moa gullbrand

a little tip

Publicerad 2015-09-25 19:46:00 i Vardag,

När vi var i Stockholm var ett av stoppen Nyx butiken, det är verkligen ett av mina favvomärken, såå bra smink.Hur som helst vet ni att jag letat efter den perfekta läppfärgen, och jag tog verkligen tid i butiken och testade och testade (hur ofta gör man det egentligen, oftast köper man ju bara och hoppas på det bästa?) 
 
Och äntligen hittade jag den perfekta färgen! Dessa "läppglans" är helt matta, ger så mycket färg och luktar sååå gott. Det till höger i färgen "Stockholm" (passande hihi) är helt perfekt! Det andra i färgen "Milano" går i lite mer rosa nyans men är också toksnyggt. 
 
 
 
 
Tipsen när man använder färg på läpparna är 1. Måla lite utanför, ni vet Kylie Jenner style? Om man är noggran ser man inte ut som en clown utan som att man har väärldens läppar. 2. Jag brukar alltid blanda olika färger. Jag tar alltid någon ljus färg längst in på läpparna (då ser dom större ut), experimentera dig fram! 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-09-25 20:40:50

När du visar sånt där är de obligatoriskt att swatcha på läpparna eller armen för att se färgen ;) trevligt helg ! :)

Svar: Jag lämnar det åt någon make-up bloggare tror jag haha ;D detsamma!
moa gullbrand

Postat av: T

Publicerad 2015-09-25 23:28:26

Tror de har några produkter från Nyx på Gloss i Utopiagallerian!

Svar: jo det har dom! men dock litet utbud...
moa gullbrand

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela