moa gullbrand

harmoni

Publicerad 2016-08-25 15:29:48 i Vardag,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Först en långpromenad själv med Lennox, sen egentid i soffan. Harmoni. Har dom senaste dagarna blivit bättre att ta vara på tiden och njuta och inte planera upp för mycket, det och frisk luft gör så gott! Melina ligger i sängen och spelar pippi och jag väntar på att Lennox ska vakna ute i vagnen. Ikväll ska vi som sagt baka bananpajen som jag redan sagt och så kommer vännerna hit och fikat och myser innan idol. Visst ser ni idol? Älskar höst-tv haha! 
 
 
 
 
 
 
Förresten, måste ju visa hur Lennox sov på förmiddagen haha! Alltså HUR kan man sova så? Med armen rakt upp i en superman-pose? Gosigaste hjärtat. Som förresten väger 7kg och är 60cm lång (!). 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2016-08-28 11:19:22

Skön supermanpose Lennox har

Svar: Haha eller hur ❤️❤️❤️
moa gullbrand

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela