moa gullbrand

Underbar dag

Publicerad 2016-08-28 16:50:33 i Vardag,

Solen skiner in här i lägenheten och balkongdörren är lite öppen och skickar in sån där superfräsch höstluft, Gud så härligt!

Vi har haft en så mysig dag! Dansen var succé och Melina kommer börja gå varje vecka tänkte vi. Efter det var vi som sagt på kalas och det var fuuuuull rulle med barn överallt men verkligen supertrevligt! Nu njuter vi av lugnet, maten står i ugnen och Melina leker med Lera på golvet. Snacka om att man får känna att man lever när man roddar och fixar med två barn, men jag skulle inte byta bort det för allt i världen.



Snart kommer T hem och jag ska pussa på honom extra mycket efter en helg då vi knappt sett varandra då vi haft så fullt upp med båda barnen. Saknar honom. Söndagar är alltid extra mys här hemma och det älskar jag. Men innan dess fylla på kylen inför veckan. Kram mina fina 🌸🌸

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2016-08-28 20:17:54

Kan du inte lägga ut lite recept här på bloggen? Har sån idétorka när det gäller det

Svar: haha tyvärr har jag också det...men jennys matblogg hjälper alltid! Kram!
moa gullbrand

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela