moa gullbrand

todeloooo

Publicerad 2016-02-29 01:49:18 i Vardag,

Hej på er mina fina. Det blir ju en så tråkig blogg utan bilder såklart och kanske är det bättre internet på nästa hotell vi checkar in på idag! Vill iallafall ge er en liten uppdate=) 

Äntligen har vi landat på riktigt i semesterkänslan (redan för några dagar sen) och skapat oss en fantastisk vardag här. Dagen ser ut så att jag vaknar först (vid9.30 i vanliga fall), går ner och äter frukost och läser bok. Sen går jag upp till hotellrummet, Tomas vaknar och vi gör oss iordning och Melina vaknar vid 10.30-11 och sen när hon är insmord och påklädd går vi ner till poolen och Melina kliver inte upp förens vid 16 typ förutom paus för mat haha. På det här hotellet har hon fått en kompis i samma ålder också men det tog en stund innan tjejerna riktigt bondade och såklart ska vi byta hotell då haha! Sen går vi upp vid middagstid, duschar lite innan vi går ut och äter mat och sen köper vi med oss lite gott och går till hotellet och myser. Helt perfekt! 

Idag åker vi som sagt vidare till Koh Samet, ska bli så spännande! Vi har bara bokat två nätter där men vi tror att vi stannar längre än så, vi får helt enkelt se! Nu är klockan strax 8 och jag ska tassa ner till frukosten och äta tänkte jag. Jag har blivit rejält myggbiten dom senaste dagarna, t.om i ansiktet! Men köpt en liten burk nu som tar bort värsta klådan, myggorna här är värre än hemma haha, MEN det är lyx att få myggbett i februari så ska inte klaga=) 

Kram från mig och "Lillis" som imorse tryckte ut hela sin rumpa mitt på magen så den blev helt avlång haha, Lillis är verkligen med oss varje dag, Melina tycker det är extra viktigt att meddela vad han säger där inne, - "mamma Lillis vill ha glass nu, han sa det till mig", haha! Älskade barn, vi älskar er båda så mycket redan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela