moa gullbrand

Lördagkväll

Publicerad 2016-01-31 09:30:41 i Vardag,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Efter kalaset var vi alla lite utpumpade på energi och myste i soffan innan mormor kom och hämtade Melina. Hennes lycka när mormor frågade om hon ville ha pyjamasparty haha, snacka om lycklig tjej! Efter att vi hade vinkat av vår gosunge gjorde vi oss iordning och åkte ner på stan för middag! 
 
 
 
 
 
 
 
Såhääär såg mamman ut, och nej det är väldigt ovant att ta "outfitbilder" med en kula, vänjer mig aldrig haha. Och bodyn var inte fullt så genomskinlig i verkligheten så ni vet haha. Men roligt att något passar på kulan iallafall ♥ Känner mig redan som ett kylskåp haha, jag som tycker alla andra är tokfina gravida och själv känns det tvärtom! 
 
 
Jaja, vet ni vad som hände på restuarangen? Jo vi sätter oss och väntar på maten, får vänta 1 timma och det är väl ganska normal tid att få vänta här i Umeå för det är alltid så mycket folk. Jag var redan tokhungrig när vi kom eftersom jag inte hunnit äta något på hela dagen, det plus gravid? ajajaj haha...Tillslut er jag T gå och fråga vart vår mat tagit vägen då folk som beställt efter oss börjar få sin mat. Och vad tror ni hänt? Jo vår beställning är såklart bortglömd! Restuarangen var hur fina som helst och bad om ursäkt typ tusen gånger och vi fick alla pengar tillbaka men jag ville bara skrika "TA PENGARNA GE MIG MAAAAT!!!" haha!! Så hungrig! Men dom lovade iallafall att tog det mer än 7 minuter skulle jag få tilltugg innan och på säkert 5 minuter hade vi fått vår mat. Det var såå gott och verkligen inget ont om resturangen som bemötte oss så himla bra och var så gulliga. Men oddsen att dom glömmer den enda gravida i rummet haha? otur! 
 
 
 
 
Efter maten åkte vi iallafall till vår vän Alex som hade inflyttningsfest. Jag stannade bara en liten stund medan T tog en helkväll. Istället åkte jag hem, gjorde ett varmt bad och kröp ner i sängen efteråt. aaah så skönt det var. Nu på morgonen har vi bara myst och det är något lite speciellt av att bara ligga två i vår stora säng (och ingen med små fötter som puttas överallt) haha. Nu fortsätter han att sova och jag ska fixa inför Kalas nr2 idag! Först ska jag göra mig iordning och sen fixa tårtor och annat så det är färdigt! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ni får en sista bild på en stolt liten tjej som provade en av sina presenter igårkväll hos mormor. Nämligen helt nya döösnygga längdskidor! Vilket proffs hihi! Hon klarade det galant såklart, Melina är just nu mer sportig än mig haha! Älskade unge, längtar ihjäl mig tills hon kommer hem idag igen! ♥

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2016-01-31 10:50:36

Vilken restaurang var ni på?

Postat av: Lisa

Publicerad 2016-01-31 10:50:39

Vilken restaurang var ni på?

Svar: Vi var på pipes! Såg att du var på Rex! ☺️☺️
moa gullbrand

Postat av: Lisa

Publicerad 2016-02-01 10:31:08

Okej. Ja fast det blev bara flytande där 😉😘

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela