moa gullbrand

dagens mami

Publicerad 2016-06-21 21:03:00 i Gravid med mini,



 
Knäppte några snabba bilder innan vi drog iväg idag,
jaa magen är soooperstor hihi! Och Melina var tvungen
att inspektera om lillebror låg kvar haha! 
 
 
 
Hej på er! Har ni en fin dag? Det har vi haft. Jag hade visst tagit helt fel dag på barnmorskebesöket, det var ju imorgon hihi. Så istället tog jag med Melina till 4H gården och tittade på djur, vi hade det så roligt! Medan var T på husmöte och nu tar vi iallafall en paus och ska träffa banken för att få en lite klarare bild! Iiih så spännande allt är. Så fort vi är klara med allt och bestämt att vi kör till 100% kommer ni få veta husmodell och varenda liten detalj och även varför vi väljer den firman vi väljer, eftersom vi nu står och väger mellan två! 
 
Sen åkte vi och köpte bröllopspresent, när vi kom hem mådde jag illa och var helt slut och det slutade med att jag och Melina har sovit två timmar. Hon sover fortfarande, lillhjärtat. Som vanligt är det fotboll på TV och jag är nog inte enda personen som har sin sambo lite sådär halvt frånvarande på kvällarna haha? Jag ska bara ligga här och mysa i sängen och passa på att vila, snart är denna vila ett minne blott hihi, bäst att njuta medan jag kan! 
 
 
Kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela