moa gullbrand

äntligen helg!

Publicerad 2016-08-19 17:41:15 i Vardag,

Hej på er fina. Vilken mysig fredag vi haft. Spenderade förmiddagen med att städa, ni vet riktig storstädning med att bra sängkläder och tvätta stolsöverdrag m.m. Sen kom Jennie & Tuvali hit och vi åt dumplings till lunch, sååå gott. Sen packade vi in tjejerna och åkte till museumet där dom har en gigantisk lekutställning just nu och tjejerna röjde där i flera timmar! Sen kollade vi på får och hästar och vart "kusmonstret" kunde gömma sig. Ett monster T skapat för olydiga barn och han är tjejernas favorit att prata om, spännande och läskigt med det där kusmonstret ;)

Nu har jag och Melina badat, T är och hämtar mat och jag dricker ett uuuurgott vin och njuter. Ah så härligt! Blir en lugn och mysig kväll med massor av gos. Äntligen helg, även om T jobbar och jag är själv med barnen. Som jag oroade mig över det innan Lennox kom, och så visade det sig att han (iallafall hitills, peppar peppar) är lugnet själv som sover och sover och är så nöjd och snäll när han är vaken. Har haft sån obeskrivlig tur hitills verkligen.

Önskar er en fantastisk helg även om det är skrikiga barn och trötta föräldrar eller en fest som går helt fel. Kram!



















.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela