moa gullbrand

MONDAY

Publicerad 2016-08-01 08:15:09 i Vardag,

 

 

Godmorgon måndag! 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
Nu kör vi, första dagen som mammaledig "på riktigt". Först en vecka med båda barnen hemma sen nästa vecka börjar Melina 15h på förskolan igen, och kommer gå tisdag,onsdag,torsdag 9-14. Jag försöker tänka att det är en lyx att få vara hemma ett år och framförallt att Melina får vara med oss också, vad mycket kvalitétstid vi ska få. 
 
T har redan åkt till jobbet och det är bara jag och lilleman vakna. Ska göra iordning frukost och kaffe och ta en lugn morgon här hemma i soffan. Sen tänkte jag att vi skulle ut på en långpromenad. Mer än så har vi inte planerat! Såklart är det här Ts längsta dag och han kommer inte hem förens 19.30, men det ska nog gå bra! 
 
Är jag helt knäpp som längtar efter lite krispiga höstdagar med underbara färger överallt? Snaart så!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela