moa gullbrand

Weekend

Publicerad 2016-08-14 11:40:12 i Vardag,

Ville bara kika in och säga hallå denna söndag. Vi har haft en så mysig helg med mycket träning för mig och T (bästa sättet att spendera helgen på enligt oss) och sen häng med bästa vännerna. Även om tjejerna bråkar så håret flyger ibland finns det inget Melina skiner upp mer av än när jag säger "vi ska träffa Tuva-Li idag" hihi. Vi ska iallafall iväg och träffa familjen ovan igen och äta lunch och sen ska vi bara göra dom vanligaste vardagssysslorna som städa och storhandla.


Usch det känns lite som att jag går runt i en bubbla. Hjärnspöken från förr. Men jag håller det borta från bloggen:) kram fina ni 💕




















.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela