moa gullbrand

Mickelbo gård

Publicerad 2016-07-03 19:35:28 i Vardag,

 
 
 
 
 
 
Hej på er finisar! Har ni en fin söndag? När man har "semester" är det såå svårt att skilja på veckodagar, kunde lika gärna ha varit onsdag haha. Idag har vi gjort något roligt, nämligen varit på Mickelbo gård! Velat åka dit länge. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Alltså hur söta? Jag orkar inte ens haha 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Två taggade tjejer som fick gosa med en åsna 
 
 
 
 
 
Kameler i norrland? Japp! haha 
 
 
 
 
 
Både kaniner och marsvin har vi gosat med 
 
 
 
 
Och såklart ridit ponny! Lyckligaste tjejen hihi. 
 
 
 
 
Vilken mysig dag vi haft med våra bästa vänner. Vi gick runt i lugn takt och tittade på alla djur och fikade sen. Lillebror sov och solen sken, så perfekt söndag. Tills vi märkte att en viss herre glömt nycklarna i tändningen och bilen inte gick att starta..lägg på en 3-åring mitt i ett ilske-utbrott som skrek och skrek tills jag sa att lillebrors öron snart skulle ramla av (då slutade hon haha). Men efter det gick bilresan toppen med två sovande barn. En helt underbar dag ♥ Nu myser vi hemma, allt är sådär lugnt och skönt och vi laddar inför fotboll, så mysigt ändå att se hela familjen och gosa med vår lilla bebis samtidigt. Vi bråkar nästan här i familjen vem som ska ha honom i famnen och gosa, snacka om älskad liten pojke hihi. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela