moa gullbrand

mysig kväll

Publicerad 2016-07-30 22:21:13 i Vardag,

 

 

 

 

 
 
Ni får så sällan bilder på mig, men idag hörrni, todays the day! 
 
 
 
 
 
 
 
Mina fina killar ♥
 
 
 
 
 
 
Och min fina tjej ♥
 
 
 
 
Hej på er. Vilken mysig kväll vi haft. Så god middag ute med svärmor+sambo. Bara sitte ute och njuta av god mat.
Har inte haft några problem att hålla mig till nyttig mat, känner inget sug för något annat utan har levt på ägg till frukost, bananpannkakor till lunch och kyckling till middag (på ett ungefär). Men ikväll var det skönt att njuta av oxfilé och potatis haha. Lennox som varit extra grinig mellan 18-21 har varit som en dröm i två dagar, så vi njuter verkligen. Sen åkte vi och Melina fick köpa lördagsgodis innan vi åkte hem. Nu har jag skickat iväg T till sina vänner och jag ligger med båda barnen nerbäddad i sängen. Lennox sover och Melina ser på Alfons. Jag myser framför Forrest Gump, en av mina favoritfilmer. Sett den säkert 25 gånger. Nu ska jag fortsätta se klart innan sängen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Haha jag såg denna bild på instagram, dagens skratt!
När man sätter baddräkten åt heelt fel håll haha! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-07-31 00:16:15

Hej! Du verkar så härlig och så fina barn! ♡ jag undrar om du kört någon diet nu då du skriver att du typ endast ätit kyckling? Kan du skriva vad du äter på en dag? :) du inspirerar så mycket!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela