moa gullbrand

Im just a little bit caught in the middle, life is a maze and love is a riddle

Publicerad 2012-05-30 11:15:38 i Vardag,

Godmorgon! Hur börjar man ett sånt här inlägg? "är så himla tröööött" eller "solen skiner och fåglarna kvittrar" känns lite klyschigt haha. Idag är det jobb 13-21 som gäller! ELITE tävligen är på full gång och min största konkurrent är amanda som ligger 10,5 ordrar efter mig, så nu jääävlar ska vi köra! Har inte så mycket alls att skriva, veckodagarna innehåller inte så mycket roligt eftersom jag jobbar så knäppa tider. Nu ska jag iallafall läsa klart min bok, som är döööspännande just nu och sen pallra mig iväg! Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela