moa gullbrand

Trevlig söndag på er!

Publicerad 2012-09-30 19:47:24 i Vardag,

Varit helt totaldäckad idag, har varit vaken 2 timmar annars har jag sovit från 0.00 - 16.30 idag, helt sjukt ju! Tror jag har något virus i kroppen. Sen har ryggen värkt så mycket, uschusch. Men efter en varm lång dusch känns det iallafall lite bättre. Är fortfarande trött och ser fram emot en myskväll i soffan framför xfactor och sen film & popcorn. Imorgon är det ny vecka och trots att jag är sjukskriven är det nya tag! Imorgon är det tvätt, handling etc och på tisdag ultraljud. Måste upp tidigt imorgon och ringa både sjukgymnast och lite annat. Hoppas ni haft en toppensöndag, kram på er! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela