moa gullbrand

bikinis

Publicerad 2013-09-30 14:54:00 i Vardag,

 
 
 
Sitter och kikar på lite bikinis då jag faktiskt inte har en enda till Thailand. Denna gång när jag packar tänker jag packa lätt och köpa det mesta där nere, men en bikini måste jag ju ha med mig! Åh vad jag önskar att jag hade min kropp som jag hade innan graviditeten. Då hade jag nog vågat köra på bikinin ovan, sååå jäkla dösnygg! 
Kanske vågar ändå, vi får se helt enkelt.... 
 
Åh tänk att vi snart ska få hoppa runt bland vågorna
i havet, sola och bara ha det alldeles underbart mysigt!
Glömmer nästan bort det ibland hihi =) 
 
Nej hörrni, har ni tips på bra webshoppar med bikinis? 

Kommentarer

Postat av: Michaela

Publicerad 2013-10-01 11:23:02

Vart är den bikinin ifrån? Hur snygg som helst

Svar: hittade den på nelly! visst är den, helt sjukt snygg! Jag måste ha den!
moa gullbrand

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela