moa gullbrand

virrpanna deluxe

Publicerad 2014-04-30 07:10:52 i Vardag,

 
Alltså... detta är andra dagen i rad jag försover mig! Då snackar vi om tjejen som stiger upp klockan 05 utan problem, men tydligen inte dessa två dagar! Känner mig faktiskt helt...efterbliven haha! Hjärnan hänger som inte med. Som tur är det fyra dagar kvar av denna vecka att gymma på så jag får göra det då istället, men hela min dag blir liksom rubbad om jag inte får mina "rutiner". Blir ni också så? 

 
 

Jaaaja, Ska strax göra en kopp kaffe och bara försöka komma tillbaka och bli normal igen ;) Idag är det valborg iallafall! Jag ska som vanligt plugga med mina girls och försöka förstå detta sjukt svåra ämne. Jag har faktiskt aldrig kännt mig såhär korkad någonsin haha, det är så svåååårt!! Valborg ikväll iallafall så en liten paus från allt detta får jag nog =) Vi ska bara mysa med jennie, kristoffer och tuvisen, kanske åka på någon majbrasa, och så är vi bjudna hem till några andra par! Det blir nog perfekt tror jag=) 
 
Alltså ja som sagt, virrpanna deluxe, har så himla mycket i min hjärna just nu. Vill ju kanske inte berätta allt men aah så virrigt det är! Här förstod ni nog himla mycket va? ;) 

Nu vaknade såklart min tjej! kram på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela