moa gullbrand

kärlek till mitt lilla hjärta

Publicerad 2014-06-26 23:45:43 i Vardag,

 
Som vanligt blir det ett sånt där "nattinlägg" innan jag stupar isäng för oh myy så trött jag är! Kommer totaldäcka om en stund. Denna vecka går i 120 ungefär och vi har såå mycket att hinna med innan vi åker på söndag. Vi har iallafall haft en supermysig dag med mammagruppen i parken och alla barn har ju blivit såå stora, det är så underbart att se! Tänk att vi följts åt från det att dom bara var små minisar i magen ;) 
 
 
 
 
 
 
 
Just ikväll är mitt hjärta så varmt, att vara mamma tar på krafterna, typ som imorse när jag skulle baka både bullar och kakor och Melina bestämde sig för att rensa skafferiet, dvs slänga ut ALLT! Eller som i förrgår när hon bajsade i skåpet?! hahaha det är faktiskt ett sånt där ögonblick som man inte vet om man ska gråta eller skratta åt. Ni förstår hon har äntligen "fattat" grejjen med gosedjur. Det har inte riktigt varit kul förut men dom två senaste dagarna har hon burit runt på några olika, och klätt på dom i hennes pyjamaser. Hon kämpar och kämpar och det är ju svåårt för små fingrar, så ibland får hon lite hjälp och då skiner hon upp och bär runt på gosedjuret eller hennes docka och pussar och kramar och "nattar" den någonstans. Hon satt säkert en timma i sängen och nattade dockan och la ut en av pyjamaserna som hon själv skulle sova på, det var sååå viktigt att sova på den där pyjamasen förstår ni, annars kunde hon minsann inte somna ;) Och som vanligt fick jag ungefär 10 låånga pussar innan hon somnade, det är standard ♥ När hon somnat gick jag ut och visade bilder från dagen för T och berättade hur hon somnat och att se honom lysa upp på samma sätt...det är kärlek hörrni. 
 
Ibland får man nästan nypa sig i armen, så bra känns det! Nu ska jag försöka hinna njuta också, tror inte jag hinner uppdatera innan vi åker iväg, och kanske åker vi utomlands en sväng efter vi varit i Hudiksvall, vi får se helt enkelt! Kram på er iallafall, hoppas ni har en fin sommar! 

Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2014-07-01 22:01:41

Hej Moa! Maja heter jag och läser din blogg. Hade en riktigt konstig dröm inatt där jag drömde att jag köpte en Body Butter från dig för 22 kr. Sen när jag skulle hämta den så skulle vi kolla om du hade några barnkläder att sälja. Jagvar intresserad av strl 68 som passar min dotter, du hade dock inte så mycket att sälja eftersom din dotter fortfarande använder 68. Konstigt tyckte vi eftersom hon var så gammal men sen tänkte vi inte på det mer, sen vaknade jag :)

Ha en bra dag

Svar: Heej Maja! haha nej vad roligt!!! hoppas att jag var snäll i drömmen hihi :D Massor med kramar! <3
moa gullbrand

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela