moa gullbrand

dagens bästa vs sämsta

Publicerad 2014-03-31 17:37:08 i Vardag,

Sämst med dagen:
Vi har ett sååå jobbigt skolarbete som tar hundra år! 
Jag vaknade verkligen på fel sida och allt har varit jobbigt idag 
Melina smetade in exakt hela mitt lypsyl i håret, haha whyy?! 
 
 
Bäst med dagen: 
Vi har fixat mitt gymkort och imorgon ska jag få gymma, åh vad jag längtar! 
Vi sålde en grej på blocket och typ en miljon människor har ringt, wihooo=) 
Jag ska få äta grillad lax med sparris till middag, mmmm... 
Melina kramas och pussas extra mycket idag och det behövs när mamma är lite ledsen ♥
Jag har världens finaste sambo som ringer och gör allt för att få mig glad igen ♥
 
 
Vad är det bästa/sämsta med er måndag? 
 

Kommentarer

Postat av: Tova

Publicerad 2014-03-31 17:54:28

Bästa:
Kunde med gott samvete gå hem tidigare från kemin.
Jobbar ikväll.
Ska stegtävla tillsammans med min mamma.
Hittade en grej som varit borta.
Upptäckte en ganska "rolig" grej på fysiken idag!

Sämsta:
Samma sämsta som varje dag. Kanske lite mer just idag.
Lila bläcket på min penna tog slut :(


Svar: men vad är det som alltid är det sämsta? :(:(
moa gullbrand

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela