moa gullbrand

varm i hjärtat

Publicerad 2014-05-30 23:15:12 i Vardag,

Jag måste bara kika in och skriva om vår kväll för er. Enda sen Melina var liten har hon alltid fått hänga med oss på allt, det har kännts viktigt att vårat liv liksom fortsätter som "vanligt", speciellt eftersom vi är så unga. Jag tror Melina var på sin första "fest" när hon var 2 veckor. Förra yran så var hon också med och var då drygt 4mån, och detta året var såklart inget undantag. Jag och Melina följde med T en stund på en fest och alltså det var så roligt. Melina stortrivdes och fick aaaall uppmärksamhet hela tiden, att främmande människor sätter sig på golvet, leker med henne och gosar det värmer mitt hjärta så enormt. Sen är det ju dom som funnits i hennes liv sen hon var liten och dom är bara så stolta över henne, går runt med henne i famnen och visar upp henne. Melina har dansat och gått runt och kikat på alla och skrattat och flörtat och jag vet inte hur många komplimanger hon fick. När hon blir stor är iallafall en sak säker, hon kommer ha ca 20 killar som kommer hålla koll på henne när hon är ute, det känns bra hihi ;) Är verkligen s.å glad att hon är van vid det här med, att hon stortrivs på en fest och inte är det minsta rädd för en enda människa utan alltid lika nyfiken. Det tror jag att vi kommer ha tillbaka stort resten av hennes liv. Sen finns det ju alltid dom, (som jag fick höra mycket av förra året) som ger mig "råd" om att inte lämna bort Melina eller ta med henne på sådant för det är oansvarigt, pyttsan säger jag då! Hon har aldrig stött på en full människa som varit odräglig eller jobbig, tvärtom nyktrar alla till och sätter Melina i första hand, och det värmer enormt med tanke på att dom knappt känner henne! 
 
Jaja, det var bara det jag ville skriva=) Nu har Melina somnat och jag mår verkligen SÅ illa, bläää! mått såhär hela dagen så inte fått i mig någon middag. Jag som laddat upp med godis och allt. 

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2014-05-31 17:56:29

Vad som är lämpligt vs olämpligt känner man ju som förälder själv

Svar: exakt!<3
moa gullbrand

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela