moa gullbrand

happy weekend

Publicerad 2014-10-31 16:46:15 i Vardag,

 
 
 
jag och min wifey idag ♥♥
 
 
 
Heeej på er! Nu är äntligen alla tentor gjorda och jag får en helg ledigt. aaah så skönt! Tyvärr gick inte denna tenta sådär jättetoppen, men med lite tur har jag klarat den och har jag inte gjort det så är det faktiskt inte hela världen känner jag =) 
 
 
Efter tentan åkte jag och wifey hem hit och jag städade och fixade hela lägenheten, sen åkte vi och handlade och lagade väärldens godaste chevresallad med rödbetor, mmm så gott det var. Sen bara snack och skratt om livet som vanligt=) Nu myser jag och Melina här hemma och ska snart ta ett bad tänkte jag. Sen blir det fredagsmys deluxe med middag hos svärmor och sen idol här hemma i min favoritfamn som jag i.n.t.e tänker lämna mer än för att hämta mer bubbelvatten och kanske ge Melina något gott att smaska på. Såå efterlängtat med en riktig myskväll bara vår lilla familj. Jag är verkligen lyckligt lottad ♥
 
 
Önskar er en superfin fredag så hörs vi latero! puss

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2014-10-31 18:45:36

Jag måste bara fråga dig om du vet någon lägenhet som är ledig eller hur man ska gå till väga?
Kram på dig ❤

Svar: Här i umeå? Ska ni flytta hit?! hmm jag tror bäst är att ringa lerstenen och andra bostadsbolag (googla namnen) och fråga om något ledigt kanske? Är så dålig på sånt då jag aldrig ens hyrt någon. Kram! <3
moa gullbrand

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela