moa gullbrand

nails.

Publicerad 2014-09-30 13:41:00 i Vardag,

Heeej på er! Har ni en bra tisdag? Kan tala om att jag har bästa tisdagen på länge. Är för första gången på eevigheter faktiskt ledig och får chans att återhämta mig lite. Melinas moster hämtar henne från förskolan tidigt idag och sen ska dom leka och ha kul och det värmer mammahjärtat ♥ Så vad gör jag idag? Jag fixar naglarna, har fotbad och nu väntar jag på att vattnet ska fyllas så jag kan ta ett lååångt bad. Gud vilken lyx! 
 
 
 
 
Såhär blev naglarna denna gången! Rosa gelé med lite bling
och blommor, älskar dom! 
 
 
Annars har jag inte gjort så mycket mer idag förutom gymmet såklart. Jag har verkligen kommit in i världens bästa rutin och kör varannan dag mage och varannandag ben. Är extremt tråkigt att inte få träna överkroppen men försöker variera övningarna så mycket det går och idag körde jag cirkelträning med rumpövningar, jäääklar vad det kommer kännas imorgon hihi! Får som sagt inte träna överkropp förens 9e november så jag hoppas på en liite tightare mage och putig rumpa tills dess, haha! Är så extremt roligt när träningen börjar synas och jag tror att min kost gör stor skillnad också! Och det bästa är all extra energi jag har! Att stiga upp 06 är inte det minsta jobbigt ens=) 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Cornelia Appelgren

Publicerad 2014-09-30 17:00:59

Hur gör du dina naglar?? Jag körde med depends gellack men nu är det ju förbjudet och jag saknar gele :(

Svar: Jag använder "riktig" gelé med lampa, osvosv. Har turen som har en bästakompis som älskar det lika mycket som mig så vi delar på kitet men hon har säkert lagt ut 3-4000 och jag någon tusenlapp till! Men det är ju billigare än att gå till någon iallafall, och sååå kul :D
moa gullbrand

Postat av: Anja

Publicerad 2014-10-01 12:08:52

vad käkar du till lunch och middag? :)

Postat av: Anja

Publicerad 2014-10-01 12:10:36

det sista kom inte med... men kan du inte göra ett inlägg om luncher och middagar? :)

Svar: men absolut! gör jag gärna :D ska bara fota lite middagar först hihi! kram!
moa gullbrand

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela