moa gullbrand

mååååndag

Publicerad 2015-06-29 09:49:58 i Vardag,

 
 
 
 
 
Varför kan man inte gå runt såhär varje dag? Haha skojade baraaaa,
men vad jag älskar kombon med stay-ups, tycker att det är såå fint! 
 
 
 
Godmorgon på er! Jag är lite segstartad denna måndag, hela lägenheten skriiiker efter uppmärksamhet och måste göra sånnadär roliga saker som att typ tvätta kuddöverdrag och rengöra kaffemaskingen...jippie! Men när jag är klar med städningen och hela lägenheten skiner kommer jag vara såå nöjd! Efter det ska jag hämta ut ett paket till min älskling som fyller år snart (hej paniken här!) och så måste jag beställa lite fler presenter, perfekt att vi dagen efter hans 26års dag firar 4 år tillsammans, det var ju nämligen precis den helgen han fyllde år som vi hittade varandra och sen dess varit oskiljaktiga, min bästa kärlekshistoria någonsin=) Sen måste jag storhandla också och fylla kylen med vattenmelon, jordgubbar och en massa picknickmat nu när Melina har sommarlov!
 
 
Saknar lillskruttan såå mycket just nu men vet att hon har det så roligt hos mormor. Ikväll ska vi ut och äta romantisk middag och sen kanske bio, så får en riktigt lyxig måndag ändå ♥ Kram på er så hörs vi senare! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela