moa gullbrand

Måååååååndag

Publicerad 2015-09-28 18:43:31 i Vardag,

Heeej på er! Hur har ni det? 
 
 
 
 
Inte hunnit kika in i helgen, haft fullt upp helt enkelt! Men nuuu är det måndag och den har bara typ flygit iväg. Steg upp 05.00 imorse och åkte till gymmet och när jag var klar sov hela familjen fortfarande och jag fick krypa ner i sängen och sova en liiten stund, gud så skönt det var! Sen har jag pluggat här hemma med Emelie och sen kört ett till gympass och sen hämtat på föris och sen hem och laga mat och nu håller vi precis på att baka en äppelkaka, vet inte vart all energi kom från men jag tackar och tar emot! ;) Äpplena har vi fått av vår granne så ska gå över med en bit till henne också tänkte jag =) 
 
 
 
 
Kakan innan ugnen, ser ni så god och fluffig deg? mmm! 
 
Nu längtar vi tills T kommer hem från jobbet och sen blir det bara en massa mys och doftljus och ett vaaarmt bad för mamman. Så skönt! Imorgon har jag examination i skolan och sen ska jag ut och äta middag med några klasskompisar, mys! 
 
 
Önskar er en fantastisk start på veckan! Kraaam! 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-09-29 15:15:59

Love You....

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-09-29 15:16:01

Love You....

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-09-29 22:24:29

Vad hade du för kupstorlek innan förstoringen? Är orolig över att mina inte kommer bli lika bra med tanke på att jag har A-kupa nu.. :)

Svar: jag hade b kupa innan! :D varför skulle dom inte bli det? kram!
moa gullbrand

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-10-02 12:47:15

Jag vet inte haha, det känns bara som att det blir finare när man innan har lite mer kött på brösten haha! Men med tanke på hur duktig Anders Nilsson är så blir det säkert fint på mig också :)) kram!

Svar: Nej Gud Jag tror snarare tvärtom!! Du slipper ju allt med dubbelbröst t.ex!!! Det kommer bli sååå fint!! 😚😚😚
moa gullbrand

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-10-04 14:55:48

Åh glad jag blir av att läsa det 😁🌸

Postat av: Frida

Publicerad 2015-10-04 15:10:46

Alltså kakan såg ju ut att vara hur god som helst:) kan man få receptet?

Svar: men självklart! ska ordna det! :D :D
moa gullbrand

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela