moa gullbrand

Sängmobil till bebisen

Publicerad 2016-04-30 12:55:00 i Gravid med mini,

 
 
 
 
 
 
Här kommer en liten titt på bebisens hörna! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Säng bäddad med dova mjuka färger och gosiga filtar.. 
 
 
 
 
 
 
 


 
Och så min hemmagjorda sängmobil! Den är inte heelt färdig då det blev obalans
mellan armarna som jag måste lösa men jag är iallafall jättenöjd.
Så enkelt att göra själv med filttyg, vadd och lite fint papper. Den snurrar runt såå
fint och tror bebisen kommer älska att ligga här och kika... 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi längtar efter dig sååå lilla L ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.
 
 
 


Kommentarer

Postat av: amandaspets.blogg.se

Publicerad 2016-05-01 23:36:01

Verkligen jättefin! Hade också velat ha en, får bli till nästa :)

Svar: tusen tack! <3 Ja är ju så roligt att pyssla med! :D
moa gullbrand

Postat av: Em

Publicerad 2016-05-02 16:41:55

Ska ungarna dela rum? Bor ni i hus?

Svar: Ja barnen delar rum! Vi vill ha kvar vårt gästrum till jobbiga bebisnätter :) Nej vi bor i bostadsrätt! kram!
moa gullbrand

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela