moa gullbrand

Roliga saker Melina säger

Publicerad 2016-08-12 11:10:30 i Melina Jolie,

 

 

 

 

 

 
 
 
 
"Använd skallen!" - Haha detta säger hon bara till T! När han frågar något som hon tycker att han borde veta haha. Det har hon inte fått från oss utan från...Alfons! 
 
"Mamma, jag tror att det är en liten kille som håller på att vakna här" - Haha det låter så himla gulligt, det har hon verkligen tagit efter mig och hon gullar alltid med lillebror och ser till att han är nöjd tills jag kommer. 
 
"Men mamma, du behöver ju inget smink, du är fin ändå! Tvätta bort det där nu" - haha vad svarar man ens på det här? Finaste ungen! 
 
 
 
Munnen på den här tjejen går verkligen i ett. Hon frågar aaallt mellan himmel och jord och funderar och kommer med egna svar. Hon är så klok för sin ålder. Älskade älskade barn ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.

Kommentarer

Postat av: My

Publicerad 2016-08-12 13:17:50

Haha älskar sånt här :D Sparar allt roligt Milou säger i vår Facebook grupp för henne (skriver där istället för blogg om allt hon hittar på hehe). Senast var det detta:
Jag föreslog att vi skulle leka frisör och Milou svarar ”mamma, du kan låtsas att du är en frisör men du ser ut som en tant…"

Svar: hahahahahah nej jag DÖR så rolig!!! hahahaha bästa Milou!!! ;D ;D ;D ;D
moa gullbrand

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela