moa gullbrand

underbar höstdag

Publicerad 2016-08-29 14:27:30 i Vardag,

 
 
 
 
 
Inget smink, håret i toffs och sköna träningskläder - älskar måndagar! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vilken mysig förmiddag vi haft! Först en lugn och skön morgon här hemma, älskar våra morgnar - alla barn är nöjda och mamman får dricka kaffe och ladda upp haha. Sen kom min kusins fru hit med deras bebis, dom har precis flyttat hit till området, så kul! Vi hängde här en stund och sen gick vi på en promenad i det fina höstvädret och Melina fick leka i lekparken. Det är så himla skönt och krispigt ute. Höst är verkligen min favoritårstid! 
 
Nu är vi hemma igen och vilar lite och laddar upp lillebror med mat så vi kan gå ut på en till långpromenad sen. Melina är hostig och vägrar äta idag så gissar på att hon håller på att bli förkyld.. hoppas hoppas den håller sig borta! Hoppas ni har en lika lugn och skön måndag som vi, kram <3 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela