moa gullbrand

9 veckor

Publicerad 2016-09-07 07:29:00 i Vardag,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Får inte nog av denna lilla skapelse, älskade älskade Lennox ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
Godmorgon på er! Hann inte kika in mer igår, det är verkligen fullt upp med två barn. 
Jag sitter här och dricker kaffe bredvid en glad liten herre och försöker vakna till. Lennox sover aldrig längre än till 07 utan då vill han upp och röra sig och prata och sen somnar han igen vid 8-9 och kan sova hela förmiddagen. Han är ju förresten hela 9 veckor gammal. Det är så konstigt för han känns så mycket äldre? Jag längtar faktiskt tills han blir lite mer än 3 månader. Vi har fortfarande dom här jobbiga kvällarna när han skriker och skriker. Men prick klockan 20 slutar det? Väldigt konstigt. Längtar tills hans mage inte gör såhär ont och han får vara glad alla timmar på dygnet ♥ Och ja, jag måste ta tag i det här med dop prontoooo!  
 
Lennox har blivit superhostig och snorig så vi håller oss hemma idag förutom ett pass på gymmet. Solen skiner så kanske tar med mig båda barnen till någon lekpark i eftermiddag. Det skulle vara roligt med någon ny lekpark..ska googla på det! 
 
 
 
 
 
 
Justdet, Emelie tjatar på mig att jag ska byta bloggportal. På ett sätt skulle det vara kul med en "nystart" och jag älskar inte direkt blogg.se:s design (speciellt inte mobildesignen). Så kanske är dags? Vad säger ni, visst följer ni med då? 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.

Kommentarer

Postat av: Pauline

Publicerad 2016-09-07 07:48:30

Isabelle hade också sådär ont i magen en stund på kvällen från att hon var ca 4 veckor till precis innan hon blev 3 månader, fy vad ont i hjärtat man får när dom har så ont! För henne var det gaser och jag upplevde att det blev bättre med en sån där pysventil från apoteket. Har du testat dom? 😊

Svar: Ja visst har man?! Värsta som finns! Ja vi har gaspip och när han var mindre funkade det men nu hjälper inget? :(
moa gullbrand

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela