moa gullbrand

ett soligt godmorgon

Publicerad 2016-09-05 08:50:33 i Vardag,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Två glada barn denna morgon som båda sovit 12+h (Lennox vaknade dessutom bara en gång, tack gud efter en jobbig kväll!). Deras kärlek, alltså den är redan SÅ fin. Melina är så otroligt snäll och gullig med Lennox och han skiner upp som en sol när han ser henne. Tänk om några månader? Kärleken kommer bara växa mellan dom ♥
 
 
 
 
 
 
Vi har lite småförkylda barn (som alltid) och det är skönt med en ledig måndag. Njuter av att vara hemma med båda barnen lite extra idag faktiskt, ska ta vara på varenda liten minut. Som vanligt ska vi ut på en långpromenad, kanske besöka en lekpark och sen tänkte jag passa på att rensa barnens garderob, ut med a.l.l.t med minsta lilla fläck på som inte går bort och syna alla plagg för hål. Och hos Lennox ska jag lägga bort allt som är det minsta tight. Han har just nu strl 62 och strl 68 på vissa saker. Gillar nästan 68 mer för då sitter det löst och skönare på honom? 
 
 
 
 
 
Önskar er en toppenmåndag iallafall <3 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela