moa gullbrand

flätor

Publicerad 2016-09-04 07:57:48 i Vardag,

 
 
 
 
 
 
 
Passar på att säga godmorgon! Jag och Lennox vaknade vid 06.30 och hänger
har i soffan och myser. Idag väntar en rolig sak som jag ska berätta om sen hihi. 
Igår skickade vi som sagt iväg Melina till mormor och vi gick på loppis. Hittade precis det jag sökte efter! Nämligen en lekbåke till Lennox och sen en massa fina kläder i strl 68 och Melina fick två balerina-bodys och en massa strumpbyxor. Det låter ju helt knäppt men alltså strumpbyxor på loppis? De håller 10000 gånger bättre än nya strumpbyxor, ett tips! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Älskar att Melina äääntligen låter mig göra frisyrer ibland! 
 
 
 
 
 
 
Vår stora busunge ♥
 
 
 
 
 
 
 
Nu ska jag fortsätta se Gilmore Girls som jag klickade på här på netflix. Huuur länge sen var det man såg det egentligen?! Och dricka mer kaffe och äta frukost och sen börja göra iordning för dagen! Kram mina fina 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: muminmamman

Publicerad 2016-09-07 08:38:53

Hejsan Moa
Jag minns när min son var liten som Lennox för sisådär 30 år sedan hahah Då hade han kvällskolik och det var så hemskt och frustrerande och på ren svenska oerhört påfrestande. Fick då ett tips ? ge mer mat? ehhh min son var helt klart ingen liten kille utan åt som en vilding och vägde därefter. Tänkte att han åt sitt kvällsmål och somnade och precis en timme efter så började skriket. Fick då tipset att ge honom en flaska till innan han brukade börja skrika. Ibland åt han sovande hahaha. Men skriket upphörde på en gång och efter ngn vecka upphörde extramatningen.

Svar: Tack för tipset snälla du! <3
moa gullbrand

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela