moa gullbrand

godmorgon

Publicerad 2016-09-03 08:19:49 i Vardag,

 
 
 
 
 
 
Godmorgon på er! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Här sitter jag med en söt liten babblande bebis bredvid och dricker kaffe=). Herreguuud vad han ska "prata", är ju så roligt och hjärtat smälter. Som sagt är denna babysitter vår räddning, så smidig och Lennox älskar den verligen, speciellt på kvällarna om han har magont.
 
 
 
Vad hittar ni på idag? Resten av la familia sover sött och jag ska väcka dom om en stund. Melina ska åka till farmor och leka idag och vi ska ta med oss Lennox på barnloppis! Jag älskar ju barnloppis hihi, älskar att fynda och tycker det är så roligt att gå runt och kika. Men senaste år har det varit så gaaalet mycket folk så det kan nästan vara lite klaustrofobiskt att gå runt där. Sen ska jag hem och baka, till vad kan jag såklart inte berätta hihi. Önskar er en fantastisk lördag, nu ska jag ta med mig bebisen in på toaletten och sminka mig tänkte jag! Kram mina fina. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela