moa gullbrand

goodbye 2012

Publicerad 2012-12-31 11:40:31 i Vardag,

Som jag nämnt tidigare var 2012 ett riktigt jobbigt år. Men det har verkligen varit helt underbart också. Jag har lärt mig så otroligt mycket om mig själv, lärt mig vad jag mår bra av, lärt mig att säga ifrån och göra saker för min egen skull. Jag har lärt mig den hårda vägen vilka som stannar när det blåser och vilka som inte gör det. Jag har kommit nära personer jag aldrig trodde jag skulle se igen, jag har lärt mig att lita på den där känslan i magen som säger till när det är rätt eller fel. Jag har blivit ännu mer kär, jag har skapat ett liv med personen jag älskar mest här i världen. Jag har byggt upp en trygg närvaro där jag känner mig säker på ett sätt jag aldrig gjort förut. Jag har ett hem som jag älskar och hoppas att spendera många år i, en familj som jag kommit ännu närmare, otroliga vänner som stöttar och finns där, en kärlek som varje dag visar hur speciell jag är och får mig att känna mig älskad. 
 
Jag har lärt mig att även om jag skulle falla finns det så mycket som är där och fångar upp. För även om det här har varit ett riktigt jobbigt år, är det ju faktiskt då man lär sig mest, eller hur? Nu är jag så redo att gå in på 2013, redo att bli mamma, och ta med allt jag lärt mig detta året. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela