moa gullbrand

lycklig.

Publicerad 2012-09-29 17:38:03 i Vardag,

Är så lycklig för allt jag har i mitt liv. För att jag får bo så här otroligt fint och verkligen ha mitt alldeles egna drömhem. Jag kan få hjärtsnörp ibland bara av att titta på köket, spisen, ja allt för jag är så himla nöjd. Och jag är så otroligt lyckligt lottad som har den familj och vänner jag har som alltid finns där och framförallt alltid har stöttat och enbart varit positiva sen vi berättade att vi skulle få barn. Och så har jag världens bästa sambo som behandlar mig som en prinsessa och alltid ser till att jag har det bra och är nöjd, är så stolt över dig och vilken fin människa du är. Och sist men inte minst är jag verkligen så lycklig för att jag får ha detta lilla mirakel i magen som gör det värt att stiga upp varje morgon, även om min graviditet har varit kantad med en massa problem spelar det inte det minsta roll utan så länge lilla hjärtat mår bra. På tisdag har vi ultraljud igen och får förhoppningsvis bekanta oss lite mer med dig ♥ Det är så himla lätt att bara ta allt för givet men jag inser verkligen att jag har precis allt jag behöver, ett fint och tryggt hem där vårt underbara barn kan växa upp, en underbar familj och underbara vänner, mitt livs kärlek och själsfrände och så vårat första barn på väg. vad mer kan man önska sig? ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela