moa gullbrand

tacksam

Publicerad 2013-08-29 23:34:14 i Vardag,

Jag sitter här och hör Melina andas tungt bredvid och hon är så underbar när hon sover, blir helt varm i hjärtat <3 just för tillfället är jag bara så nöjd med allt! Alla fina människor jag har runt mig, min älskade man och dotter, åh så underbart allt är! Vi har såå roliga dagar att se fram emot, imorgon ska vi träffa Josefine och det är alltid underbart, vi har känt varandra sen vi var fem år gamla och har alltid så roligt! Och sen ska vi äntligen få träffa lilla nybakade bebisen som kom i går natt och bara det får mig att nästan gråta, tänk att han är här! Och på söndag åker vi till Enköping, åh det kommer bli så himla roligt!

Nu blev det här jätteflamsigt men måste bara inflika att Melinas nya gåstol var det bästa köpet vi gjort! Så roligt aktivitetsbord och melina springer runt i lägenheten som en galning och har sååå roligt! Om jag trodde hon var glad innan är detta rekord! Helt underbart att se! Nu ska jag krypa ner bredvid min älskade lilla tjej och gosa, nattinatt på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela