moa gullbrand

ett tips

Publicerad 2013-02-01 19:20:06 i Graviditet,

Ät inte makrill om ni har en tendens att må illa. Den där lukten alltså...den hänger kvar...överallt. Nu har jag bytt kläder, satt upp håret, tagit parfym, tvättat händerna 213329023023 gånger, druckit vatten, ätit novalucol, borstat tänderna, råkat svälja munskölj (tror dock inte det hjälpte haha) och strax ska vi på middag hos svärföräldrarna. Ser att detta kommer sluta på två olika sätt: 
 
1. jag spyr 
2. jag spyr 
 
Hoppas att frisk luft och bilresan kan få detta att försvinna annars vet jag inte vad jag gör. Illamående måste ju vara det värsta någonsin, makrillillamående = 100 gånger värre. Kommer aldrig mer kunna äta fisk 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela