moa gullbrand

dop pt. 1

Publicerad 2013-06-11 14:11:00 i Melinas Dop,

Jag måste ju bara visa er allt det underbara fikat vi dukat upp! Det var min bästa mamma och vår bästa granne som bakat och så jag såklart =) Tårtorna hann jag inte ta kort på men hoppas mamma har något kort, de var gigantiska, vita, med Melinas namn på och så rosa detaljer, just the way her mommy likes it! 
 
 
 
 
Cupcakes med en aning för lös frosting.... (skyller på att jag är småbarnsmamma!) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det gigantiska fika bordet! =) Jag hann inte ens smaka hälften...inte ens en tredjedel! Jag hade så fullt upp med att hälsa på alla, krama och tacka och självklart visa upp Melina. Inte konstigt att man var helt slut efteråt =) Jag hoppas dock att min mamma sparat liiite kakor i frysen så jag får chans att smaka någongång =) 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela