moa gullbrand

Söndag.

Publicerad 2013-06-30 16:05:48 i Vardag,

Hej på er! Har inte hunnit blogga p.ga av personliga skäl men nu har jag lite tid! Melina har precis upptäckt sina fötter "på riktigt" och har sååå himla roligt åt dom hihi =) Imorse var jag sååå trött då vi endast sovit några få timmar inatt, men det var faktiskt inte Melinas fel. 
 
 
Imorse behövdes det en riktig frukost för att orka! 
 
Idag har jag, Melina och Rebecka varit på stan för lite söndagsshopping, är ju såå mysigt att gå runt i nästan tomma butiker för en gångs skull och kika. 
 
 
 
Dessa två urfina halsband fick följa med hem och jag är så nöjd! Perfekta halsbanden till både vardag och fest. 
 
Nu ska jag bara mysa här i sängen med min tjej och jordgubbar, hoppas ni får en mysig kväll! 
 

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2013-07-01 09:54:18

Superfina halsband! Vart har du köpt dom? :)

Svar: visst är dom! Bikbok :D
moa gullbrand

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela