moa gullbrand

pyjamas

Publicerad 2013-10-31 14:08:00 i Shopping,

 
 
Jag är kääär  i min nya pyjamas från H&M! Såå fin och mjuk och perfekt för mig som är mycket hemma, man känner sig tusen gånger finare i denna än i tights och en sliten tröja om man säger så ;) Går perfekt att amma i också. Älskar rosetten på byxorna, så fint med små detaljer. Ser ni mina "tigerränder" förresten? De bleknar sakta men säkert men jag får nog lära mig leva med dom och uppskatta varför jag har dom, har ju fått världens finaste bebis =) 

Kommentarer

Postat av: Cornelia Appelgren

Publicerad 2013-10-31 15:17:16

Jag ser inga tigerränder :D

Svar: haha troo mig dom finns där! massor! :(
moa gullbrand

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela