moa gullbrand

Torsdag

Publicerad 2013-10-31 12:51:56 i Vardag,

 
 
mitt fina hjärta ♥♥
 
Idag hände något som verkligen inte händer ofta! Melina sov 1 1/2 h här hemma. Som ni vet sover hon ju nästan aldrig på dagarna om vi bara är hemma förutom om vi går ut och går med vagnen. Men för att hon ska sova såhär länge måste mamma ligga bredvid och gärna ha handen på magen. Men det gör faktiskt inte så mycket att bara ligga och mysa, även om det kliar i mammafingrarna med allt jag "borde" göra ;) 
 
Nu ska jag göra tomatsoppa till lunch och sen får vi se vad vi hittar på. Det är verkligen sååå mulet och grått ute men jag vill komma ut på en långpromenad ändå, har nämligen fått p3 dokumentär att funka tror jag, håll tummarna! Sist ville jag faktiskt gråta när det inte funkade och jag redan tagit ut vagnen och stoppat ner Melina. Är jag den enda som verkligen måste lyssna på något när jag går? Annars blir jag galen! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela