moa gullbrand

Kalla mig MM

Publicerad 2014-08-30 14:04:38 i Vardag,

Hallå på er! MM checkar in! (MutarMamman) tror bestämt att det är mitt nya smeknamn? För oh my vad jag mutat idag. Idag var det nämligen mega-barn-loppis. Jag äälskar att gå runt där och fynda och kika och hitta roliga saker till Melina. Men denna helg jobbar T, Farmor har magsjuka, och mormor är på älgjakt. Så jag fick snällt packa ner Melina i vagnen, proppa väskan full med godis, ipad, choklad, saft m.m. Så om vi överlevde? Njaa sådär halvt, ett tag hade jag en kris med en skrikande bebis som promt skulle köra sin egen barnvagn (köpte en såndär liten vagn till henne, och nu när jag kommer hem märker jag att att den är helt sned och jätterisig?! haha toppen...) Annars fick vi med oss en docksäng, en sjuuukt fin skaljacka och lite kläder. Är supernöjd med tanke på att jag balanserade allt med en liten unge också. Puh, aldrig igen säger jag bara! 
 
Nu är den sockerproppade ungen helt däckad och jag ska bara andas här i soffan innan hon vaknar. Sen åker vi nog och leker med Tuvis en stund och ikväll blir det middag hos Melinas farfar. Tjingeling så hörs vi sen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela