moa gullbrand

dagens mami

Publicerad 2014-07-29 16:30:54 i Outfit,

 
 
Det bästa (och sämsta) med detta väder är att klä sig, det är ju såå skönt att bara slänga på sig linne och shorts men vips är solen framme och man smälter bort om man inte är typ...naken?! Såhär har jag sett ut idag iallafall. Linnet kommer från h&m och har världens finaste djup rygg, ni som känner mig vet att det är min svaga punkt;)
 
Idag har vi varit en sväng på västerbottens museum och tittat på djur. Haha alltså när jag läst böcker för Melina har jag alltid visat getter och får och sagt "bää", idag fick hon träffa dom på riktigt och så fort ett får eller en get "bäade" så blev Melina helt till sig och skrek "bääääää" fast med världens mörkaste röst, haha hon låter så himla rolig! Hon säger så många roliga ord, om man säger ett ord till henne försöker hon oftast härma. Imorse sa jag "ring" och "halsband" och några minuter senare gick hon runt och sa "ning, hansband", så roligt är det! Tänk att hon blir 1,5 år i helgen ♥ Sen åkte vi till en park och busade och nu sover båda mina hjärtan. Ikväll ska T ut så jag ska bara ha en myskväll med serier och sådär, känns faktiskt superskönt! 
 
 
 
Bjuder på en bild på lilla tokfian, haha har jag visat hennes lugg förresten?! Håret därbak är superlångt och jag kan göra en liten fläta, annars har hon oftast toffs och jag bara älskar den här korta bus-luggen. T är inte lika nöjd men det struntar vi faktiskt i ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela