moa gullbrand

Capricorn

Publicerad 2014-10-29 15:45:13 i Vardag,

Tror ni på stjärntecken? Eller snarare om vad det säger om en person? Jag tror absolut på stjärntecken, kanske inte på vanliga horoskop man läser i tidningen men jag tror att man passar bättre ihop med vissa stjärntecken och att det finns speciella egenskaper som man besitter som just det stjärntecknet. Jag är född tidigt på året och är Stenbock. Stenbock beskrivs ofta med stark disciplin, viljestarka, ordningsamma och har otroligt höga krav på sig själva. 
 
 
 
Detta stämmer så bra in på mig. Även om hjärtat får vara med och känna är det alltid mitt huvud som bestämmer och det mest "realistiska" beslutet vinner alltid. Jag planerar typ hela tiden, dygnet runt och tänker ofta på framtiden :) 
 
 
Denna stämmer också så bra in på mig så det inte finns, alltså detta är verkligen a och o för mig. Klass betyder inte vilken social status man har, utan mer hur man för sig. För mig är vett och etikett så extremt viktigt. Hur man för sig med andra, hur man pratar, att man är artig osv. Människor som inte har just det går direkt bort i min värld, faktiskt! 
 
 
Vad är ni för stjärntecken? Tell me! 

Kommentarer

Postat av: Tova

Publicerad 2014-10-30 01:00:08

Jag är vädur och tycker att det mesta för väduren inte passar in på mig :(

Svar: haha men attans!! jag söker alltid på engelska, då brukar jag hitta mest!
moa gullbrand

Postat av: Lisa

Publicerad 2014-10-30 17:09:46

Jag är skorpion

Postat av: sofi

Publicerad 2014-10-30 23:59:13

Jag är stenbock som du, (januari-barn)! Tycker oftast att det stämmer på mig. Båda fötterna på jorden, ödmjuk, lite introvert och självkritisk. P.S. Vi måste ses snart! Säg till om du är ledig någon dag så kan jag och Adele komma över på kaffe och träffa dig och Mellan!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela