moa gullbrand

skor till lillan

Publicerad 2015-08-29 18:18:00 i Vardag,

Det kändes inte så roligt att visa er något annat vi fyndade på loppisen, kläder och leksaker är inte såå speciellt precis. Men skor däremot...skor är jag ju kanske svagast för! 
 
 
 
 
Alltså jag dööör så fina dessa är! Världens tuffaste/sötaste kängor som är heelt oanvända..och priset? 30kr! 
 
 
 
Dessa skor vet jag en tjej som kommer hoppa upp och ner när hon ser,
så jag var såklart tvungen att köpa dom! Melinas allra första klackar juuu, hihi. 
 
 
 
Jag hade nästan glömt att vi ska till Thailand i vinter (iiih!) och en sak vi saknade nu i Grekland var sånnahär strandskor. Varm sand och små barnfötter är ju inte alls det bästa + att dom är perfekta vid poolen för att inte halka. Dom kommer bli helt perfekta när vi reser iväg! 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2015-08-30 12:25:59

Klackskorna har min killes systerdotter. Hon var så mallig när hon gick i dem. Alldeles för stora men ändå 😂

Svar: sååå söta! :D :D
moa gullbrand

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-09-13 10:02:02

När ska ni till Thailand? :)

Svar: den 22a februari! =)
moa gullbrand

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela