moa gullbrand

Todeloooo och tjingeling!

Publicerad 2015-12-30 17:41:16 i Vardag,






Den här sängen alltså, för skön för mitt eget bästa haha 


Så nuuu är allt färdigpackat och fixat här hemma och jag och Melina väntar på att pappan ska ta sig hem från jobbet så vi äntligen kan åka mot fjällen! Först blir det dock stopp på valfri hamburgerrestaurang för vi är såå hungriga och jag är dösugen på pommes frites och chilicheese, mmmmm! 


Sen bär det iallafall iväg på den 4 timmar långa resan men med film i baksätet (och eventuellt lite mutning i form av godis och en frost-saft) så sla det nog gå bra! Är mest orolig över min frusna halloncheesecake som jag inte vill ha helt upptinad när vi är framme! Men med kylklampar borde den hålla sig hyffsat väl? 


Nu ska jag gå ut och packa in allt i bilen, hejdååå hörrni och på återseende senare! Ett inlägg kommer upp imorgon annars blir det tyst denna helg, ska njuta för fullt! Kram 💕


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela