moa gullbrand

too tired

Publicerad 2015-06-25 20:40:48 i Vardag,

Heeej på er! Jag som hade tänkt skriva massor idag och vips har dagen flygit iväg och en miljon saker kom ivägen. Just nu har vi verkligen haft otur och vår bil fick åka in på lagning och vips så har ungefär 20 000 flugit iväg från vårt konto denna månad, känns ju sådär om jag ska vara ärligt haha, speciellt när jag är sjukskriven och det är sommar och man vill lägga dom pengarna på liite roligare saker. (gör just nu emoji gubben som ser sådär hopplös ut haha) 
 
Men huvudsaken är att vi är friska och allt det där, faktiskt! Vi har varit och handlat det viktigaste (typ mellis-plättar till Melina, jordgubbar och vattenmelon) och nu har jag storstädat här hemma och sängkläderna torkas just nu, u.n.d.e.r.b.a.r.t att krypa ner i en nytvättad säng sen =) 
 
Just nu är jag lite less på mig själv, jag glömmer så lätt bort att jag precis gjort en gigantisk operation. Jag har sågat isär ben, bytt ut skelett och skurit upp varenda muskel i benet och jag tror att jag ska kunna flänga runt som vanligt. Och det är ju så dumt för varje kväll har jag så himla ont och är helt slut. Så gymmet får helt enkelt vänta tills jag är helt smärtfri, jag har hela livet på mig och träna och just detta är ju en så kort period. Jag måste även äta regelbundet för annars får jag världens blodsockerfall och mår illa. Det måste ju också hänga ihop med det? Att kroppen jobbar för fullt med att reparera och behöver energi? Ni ska förresten få se ärret sen, det är ärligt så jäkla coolt! 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mitt mellanmål nr.1, vattenmelonen är ju helt galet god just nu! mums 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu har vi lite gäster här, Melina lägger pussel och
sen blir det nattning och nya True Detective! Kram på er! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela