moa gullbrand

som ett brev på posten

Publicerad 2015-05-17 14:50:16 i Vardag,

 
 
 
 
Åååh hur tror ni jag mådde imorse? superförkyld såklart! T har varit lite förkyld i veckan och nu var det min tur såklart. Men det är helt klart hanterbart och jag dricker varmt citronvatten och försöker kurera mig på bästa sätt så jag blir frisk innan resan! 
 
Annars har vi städat och gjort lite småfix idag. Nu tvättas det för fullt så att allt är rent för ikväll ska det packas! Men först en lugn eftermiddag här i sängen och sen middag hos Melinas farmor. Mys! Jag måste skriva en lista inför mötena med alla läkare imorgon också, det är ju så svårt att komma på allt man vill fråga...
 
Sååå himla typiskt att bli sjuk när man vill träna massor...det är ju typ alltid så! Det jobbiga är att jag vet hur min hjärna fungerar och att jag behöver röra på mig annars mår jag dåligt. Hoppas att jag mår bättre imorgon eller iallafall tisdag så jag hinner med ett pass innan vi åker! 
 
 
 
Får sällskap av denna lite snoriga tjej i sängen iallafall, bästa sällskapet någonsin ♥
 
 
kram på er finisar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela