moa gullbrand

godmorgon lördag

Publicerad 2016-04-30 09:50:16 i Vardag,

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 
 
Heej på er och godmorgon=) En liten bild från vårt sovrum
med en ny lampa som jag älskar. Vitt vitt vitt hehe... 
 
 
 
 
 
Här har vi varit vakna en stund och Melina håller just nu på att klä på sig. Hon fick väärldens finaste prinsessklänning med tyll av farmor igår och hon kommer troligen inte ha på sig något annat på minst en vecka haha..Idag ska hon vara hos farmor och leka ute i trädgården m.m och jag ska som sagt gå på loppis och kika. 
Ikväll ska vi göra plankstek här hemma tänkte vi och sen får vi se om vi åker på någon majbrasa eller bara stannar inne! Vi har börjat se Springfloden och oh myyy så spännande den är, inte samma nivå som Bron men hög nivå iallafall=) 
 
Det står i gravidappen att det är vanligt att gå in i sin "gravidbubbla" i denna vecka, att man inte är lika social längre och det stämmer faktiskt på mig. Jag önskar att jag orkade ordna middagar och annat men får jag ligga på Ts arm i sängen och gosa framför en film är jag bara såå okomplicerat lycklig! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2016-04-30 11:39:49

Good morning beautiful ❤️

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela