moa gullbrand

Husmöte

Publicerad 2016-08-18 08:54:33 i Vardag,

Godmorgon från bilen! Kikar in en snabbis medan T är inne och lämnar Melina på föris=) Efter att vi gjort det ska vi åka och titta på lite kakel och sen är det dags att träffa vår hussäljare'! Så roligt att allt sätter igång igen med husbygget även om jag tycker att allt går ooooootroligt segt haha... Det vi har kvar innan själva bygget är det vi ska göra idag (pricka ut på nybyggnadskartan) sen en mätning på tomten och sen bygglovet! Men allt det där tar flera veckor också.. Ska höra idag om lite mer "preliminär tid".







Önskar er en toppendag så kikar jag in senare, kram 💕










.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-08-18 09:30:32

Var ska ni bygga hus? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela