moa gullbrand

Lördag!

Publicerad 2016-08-20 10:17:02 i Vardag,

 

 
 
 
Godmorgon från oss ♥ Vi kör en lugn lördagsmorgon här hemma, såå skönt. Melina håller just nu på att packa inför mormor, som hon längtar och är peppad över att få lite egentid där. Jag ska ta en till kopp kaffe och njuta lite till innan jag gör mig iordning för dagen. Sen åker jag ut och lämnar Melina, det är ungefär våra planer idag =) 
 
Ikväll är vi bjudna till bästa vännerna (och typ grannar) och det blir grillat och en massa goda tapas och ett gott vin för min del. Det är verkligen lite lyxigt med bara ett barn! Ikväll ska jag mysa extra mycket med min man och njuta av att vi kan sova i samma säng (T sover annars med Melina i gästrummet just nu), Så härligt! 
 
 
 
 
 
 
 
Gjorde iordning Lennoxs sköthörna igår med med två små moln, han älskar dom och stirrar förundrat på dom hela tiden hihi. Det här kommer jag sakna med lägenheten sen, vår grymma sköthörna inne i badrummet. Det ska förresten bli så spännande när vi säljer denna lägenhet, hur mycket vi kommer få..det är ett attraktivt område och dessa lägenheter brukar sälja som smör men ändå vet man ju aldrig. Banken räknar med det minsta och de som sålts här har sålts för flera hundra tusen mer så vi hoppas att även vår gör det (vår är även betydligt mer renoverad än alla andra lägenheter) för det betyder flera hundra tusen "extra" i huskassan för inredning, gräsmatta, altan, husmålning m.m. Hoppas hoppas! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kram  ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Välkommen! Moa heter jag, 24årig träningstokig småbarnsmamma. Jag bor i Umeå med min stora kärlek T och vår dotter Melina. Här får du följa med i sjuksköterskestudier, mycket träning, inredning och just nu väntan på syskon i magen!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela